F.M.: Fragmentació Modulada.
F.M. és en principi una història d'amor urbà onírica i obsessiva dins d'un context urbà d'agressivitat i duresa, de gent que trafega de nit amb xeringues i navalles quan els assalariats veuen la tele o dormen. Però F.M. és sobretot un conflicte personal entre desig i plasmació, somni i despertar, que s'allunya cada vegada més del context, fins que els llindars de realitat i fantasieig es fan indefinibles i no se sap en quin espai transcorre l'acció. I el fil que guia el procés és sempre la fragmentació de l'ésser, d'un mateix, sentir-se dins d'ambdós mons, en una decadència tràgica, que només pot dur al suïcidi, com a única forma de resoldre el conflicte. Tot això amarat d'un sentit ple d'afirmació vital, és a dir, d'impossibilitat d'eternitzar l'instant.
(Sinopsi)
El títol de la novel·la es pot escriure també així: F.M. Fragmentació Modulada, tal com consta a la coberta (o FM: Fragmentació Modulada, tal com consta a la portada).
La seva obra literària d'aleshores es complementa amb dos contes escrits anteriorment: "Només sons de metall" i "Isòsceles sense angles", amb el qual va quedar finalista del primer concurs de contes eròtics Claca, celebrat a València, el mateix 1983.